>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Kurumsal Kimlik ve Marka Yönetimi | Seçmeli | Lisans | 4 | Bahar | 4 |
Öğr. Gör. Tümay MERCAN
1) Kurumsal kimlik çalışmalarının neler olduğunu öğrenirve ypacak duruma gelirler.
2) Marka çalışmalarının neler olduğunu öğrenirler. marka çalışmas yapmak için gereken unsurları öğrenirler.
3) Markaları tanırlar ve markala iletişimini öğrenirler
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||
1 | ||||||||||||
2 | ||||||||||||
3 |
Yüz Yüze
Yok
Marka İletişimi
Kurumsal kimlik çeşitlerinin incelenmesi, örneklerin görülmesi. Mark olma, marka kalma, türk ve dünya markaları.
1- Ayla Okay, Kurum Kimliği, İstanbul: Derin Yayınları: 2012.
2- Aybeniz Akdeniz Ar, Marka Ve Marka Stratejileri, Ankara: Detay Yayınları: 2004.
3- Tülin Ural, Markalamada Yol Haritası, Ankara: Nobel Yayınları: 2009.
4- Nurhan Babür Tosun,İletişim Temelli Marka Yönetimi, Ankara:Beta Yayınları, 2010,
5- www.aso.org.tr/b2b/asobilgi/sayilar/dosyaocak2009.pdf
6- /.Marka Yönetimi Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler Işıl Karpat Aktuğlu 2022
7- /.
8- /.
9- /.
10- /.
11- /.
12- /.
13- /.
14- /.
15- /.
16- /.
17- /.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Grup Çalışması
5) Problem Çözme
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
İstenmemekte