>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
İngilizce IV (ue) YDB214 Zorunlu Lisans 2 Bahar 4

Öğretim Elemanı Adı

Öğr. Gör. Nurhayat Didem DİRİM
Öğr. Gör. Derya AKI
Öğr. Gör. Şükriye Suderin ALTAN
Öğr. Gör. Nalan ERÇİN KAMBUROĞLU
Öğr. Gör. Tahir GÖNÜL
Öğr. Gör. Şule KILCI
Öğr. Gör. Evren KÖSE YUCA
Öğr. Gör. Bahar ÖNDER
Öğr. Gör. Sevilcan Birnur ÖZCAN
Öğr. Gör. Seviye ÖZDEMİR
Öğr. Gör. Adnan SERT
Öğr. Gör. Ozan Kemal TÜRKMEN
Öğr. Gör. Gökçe Sibel YENİGÜN
Ögr. Gör. Dr. Elif ABAT

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Tv programları hakkında konuşur. Yakın geçmiş zamanda olan olayları ifade eder.
1) Tv programları hakkında konuşur. Yakın geçmiş zamanda olan olayları ifade eder.
2) Sağlık problemleri hakkında konuşur. Yakın geçmiş zaman ve geçmiş zamanı birbirinden ayırt edebilir.
2) Sağlık problemleri hakkında konuşur. Yakın geçmiş zaman ve geçmiş zamanı birbirinden ayırt edebilir.
3) Bir cismin miktarını ifade eder. Miktar ifade eden sıfatları doğru olarak kullanır.
3) Bir cismin miktarını ifade eder. Miktar ifade eden sıfatları doğru olarak kullanır.
4) Dükkanlar hakkında konuşur. "Comparative" ve "superlative" yapılarını kullanarak eşyaları veya kişileri karşılaştırır.
4) Dükkanlar hakkında konuşur. "Comparative" ve "superlative" yapılarını kullanarak eşyaları veya kişileri karşılaştırır.
5) Gelecekte olacak bir olay veya durumu aktarır ve geleceğe dair soru sorar. Boş zaman aktiviteleri hakkında konuşur.
5) Gelecekte olacak bir olay veya durumu aktarır ve geleceğe dair soru sorar. Boş zaman aktiviteleri hakkında konuşur.
6) Gerçekçi şart ve olasılık ifade eden cümleleri kurar. Ofis eşyaları ve işleri hakkında konuşur.
6) Gerçekçi şart ve olasılık ifade eden cümleleri kurar. Ofis eşyaları ve işleri hakkında konuşur.
7) Zorunlulk ifade eden cümleler kurar ve ev eşyaları hakkında konuşur.
7) Zorunlulk ifade eden cümleler kurar ve ev eşyaları hakkında konuşur.
8) Tavsiye verir. Pasif yapıda cümleler kurar.
8) Tavsiye verir. Pasif yapıda cümleler kurar.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Öğrenme Kazanımları
1 Orta                            
1                              
2                              
2                              
3                              
3                              
4                              
4                              
5                              
5                              
6                              
6                              
7                              
7                              
8                              
8                              

Eğitim Şekli

e-ders

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Konuşma ve Dinleme

Dersin İçeriği

COMPARATİVES-SUPERLATIVES-ADJECTIVE CLAUSES-CONJUNCTIONS

Haftalık Ders İzlencesi

1) Kişilikten, hoşlanılan ve hoşlanılmayan şeylerden bahsetme, bir mağazadaki nesneleri tasvir etme.
2) Televizyon programlarından ve geçmiş tecrübelerinden söz etme, izlediği haberleri anlama.
3) Bir fikre katılma veya katılmama, bazı sağlık sorunlarından ve küçük ev kazalarından bahsetme.
4) Fikir danışma ve tavsiyede bulunma, bir doktorun muayenehanesinde geçen konuşmaları anlama.
5) Yemek konusundan bahsetme ve yemek tarifi yapma.
6) Yemek yeme alışkanlıklarından bahsetme, öfke belirtisi gösterme, muhtelif mağaza türlerini isimlendirme.
7) İnsanları, yerleri, eşyaları ve muhtelif alış veriş türlerini karşılaştırma.
8) Ara Sınav/Değerlendirme.
9) Giysi satın alma ve para ile ilgili çeşitli konulardan bahsetme.
10) Gelecekten konuşma ve gelecekle ilgili tahminlerde bulunma.
11) Para ile ilgili sorunlardan, yapmaktan hoşlandığımız veya yapmayı sevmediğimiz aktivitelerden ve gerçekleşmesi şarta bağlı olaylardan bahsetme.
12) Bir tatil broşürünü okuyup anlama, otel rezervasyonu yapma ve teyit etme, bir işyerindeki günlük faaliyetlerden bahsetme.
13) Zorunluluk ve keyfiyet ifade eden cümleler kurma, tavsiyede bulunma ve edilen tavsiyeyi anlama.
14) Bilgisayar kullanımı ile ilgili yaygın terimleri öğrenme.
15) Hayali ve gerçekleşme ihtimali olmayan olaylardan bahsetme, teşekkür notu yazma.
16) Yarıyıl Sonu Sınavı.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Soru-Cevap
2) Tartışma
3) Rol Yapma
4) Grup Çalışması
5) Bireysel Çalışma


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

30%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

70%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte